۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

10 قانون مربوط به زیبایی که شما نیاید از آنها تبعیت کنید

10 قانون مربوط به زیبایی که شما نیاید از آنها تبعیت کنید :
فوانین زیادی هستند که بعضی خانم ها بر این باورندکه دنبال کردن و پیروی از آنها صحیح می باشد . اما مسئله این است که چه کسی این قوانین را به وجود آورده است ؟ بعضی از این قوانین واقعاً احمقانه می باشند ،بنابراین بعضی وقت ها ، بهتر این می باشد که این قوانین و یا اسرار، شکسته شوند .
این 10 قانون عبارتند از :
هنگام آرایش فقط بر یکی از لب ها یا چشم ها تمرکز کنید نه بر روی هر دوی آنها ، در حالی که غالباً زنان از هر دو نوع آرایش همزمان استفاده می کنند .
تطابق دادن رنگ لاک ناخن با رنگ رژ لب : بله ، این مطلب می تواند درباره پوشیدن لباس صدق کند ، اگر چه انجام این کار یک نوع هماهنگی در ظاهر فرد به وجود می آورد ولی این کار الزامی نیست .
اجازه ندهید تا ریشه ی موی شما ، آشکار شود : بله ، این کار در ابتدا، دلیل بر عدم شانه کردن موی سر و عدم اهمیت شما به موی سرتان می باشد، ولی زیاد درباره آن وسواس نداشته باشید ، زیرا به مرور زمان آشکار شدن ریشه مو ، زیبا به نظر می رسد .
هرگز موهای بالای ابروی خود را با استفاده از انبرک نکنید . ما این کار را درباره خود ابروها انجام می دهیم ، چرا نتوانیم آن را درباره جای دیگر استفاده کنیم .
ابروها ، همیشه باید عالی به نظر برسند .  اگرچه آراسته به نظر رسیدن ابروها ، خوب می باشد ولی وسواس زیاد درباره آن ، اصلاً خوب نیست ، صرفاً به این دلیل که ابروی نازک ، مد روز
می باشد . بنابراین از باریک کردن بیش از اندازه ی ابروی خود ، خودداری کنید .
برای تطابق با رنگ پوست خود، یا فقط از رنگ سرد استفاده کنید و یا از رنگ گرم : بله این کار برای تطابق بارنگ لباس ، خوب می باشد ولی اهمیتی به استفاده همزمان از این دو نوع رنگ آرایشی ندهید و از مخلوط شدن آنها با هم نهراسید.
از استفاده همزمان سرمه و خط چشم بر روی مژه پایینی خودداری کنید : بعضی زنان بر این باورند که این کار باعث پیرتر به نظر رسیدن آنها می شود ، ولی این یک قانون کلی نیست و افراد باید خود، آن را تجربه کنند .
افراد داری موی قرمز، نباید از رژ قرمز رنگ استفاده کنند : در واقع استفاده از رژ لب قرمز رنگ باعث زیبا شدن هر شخصی با هر نوع رنگ مویی می شود .
استفاده از محصولات خوشبو کننده با رائحه یکسان : این کار باعث ماندگاری بیشتر رائحه بر روی بدن یا لباس نمی شود ، اگرچه می تواند بوی آن را ظریف تر سازد .
زنان دارای موی سفید و روشن ، باید از سرمه چشم قهوه ای استفاده کنند : این یک دروغ
می باشد در حالیکه ایجاد تضاد در رنگ آرایش ، باعث زیبایی می شود و بسیاری از زنان با موهای روشن به طور طبیعی دارای مژه های مشکی رنگ می باشند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر