۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

هنر آرایش ناخن ها برای مبتدیان

هنر آرایش ناخن ها  برای مبتدیان
ما اکنون در زمانی زندگی می کنیم که عصر مد می باشد و مد و مد گرایی به تمام سطح جامعه نفوذ کرده است و به سرعت در حال پیشرفت می باشد. در حال حاضر هنر آرایش کردن ناخنها تبدیل به شغل حرفه ای شده است به گونه ای که متخصصان و آرایشگران حرفه ای در این زمینه بهترین و زیباترین آرایش های مربوط به ناخن را ارائه داده اند. انتخاب آرایش روی ناخن شما می تواند براساس حالت روحی شما ، شخصیت شما و موقعیتی است که شما در آن قرار دارید ، مورد انتخاب قرار گیرد. در این نوع هنر آرایش محدوده وسیعی از طرحها و الگوها موجود می باشد. این نوع آرایش برای افراد مبتدی مشکل می باشد ولی تمرین زیاد می تواند آنان را به افراد حرفه ای تبدیل کند.  
هنر آرایش ناخن ها  برای مبتدیان
در صورت در اختیار داشتن یک بوم نقاشی ، به دلیل وجود فضای کافی شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف شما قادر می باشید تا طرحهای گوناگونی را ترسیم کنید.
 اگر شما قصد دارید بر روی ناخن خود رنگ آمیزی کنید این کار به دلیل نبود فضای کافی برای رنگ آمیزی
مشکل می باشد، اگرچه شما محدوده وسیعی از رنگها را در اختیار دارید. البته این کار برای افراد مبتدی بسیار بدست آورد.
هنر آرایش ناخن ها  برای مبتدیان
توصیه های آموزشی مربوط به رنگ کردن ناخن برای افراد مبتدی:
1.سعی کنید تمام ابزار لازم برای این کار را در ابتدا آماده کنید. قدرت خلاقیت خود را گسترش دهید ولی به خاطر داشته باشید که فضای مورد استفاده شما کم می باشد. ابتدا از طرحهای ساده شروع کنید و سپس به طرحهای مشکل تر بپردازید. در این راه باید از خود صبر نشان دهید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر