۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

3 عقیده درباره آرایش کردن چشمهای قهوه ای رنگ

3 عقیده درباره آرایش کردن چشمهای قهوه ای رنگ :
افراد نادری دارای رنگ چشم قهوه ای می باشند. این قضیه به خصوص در خارج از آ سیا بسیار صادق می باشد. آرایش بر روی چشمهای قهوه ای بسیار جذاب می باشد. آرایش این نوع چشمها باعث برجسته شدن دیگر ویژگیهای صورت از قبیل چشمها می شود. در صورتی که چشمان شما قهوه ای نمی باشد شاید بهترین راه استفاده از لنزهای چشمی می باشد
این توصیه خاص آرایشی  باعث می شود که چهره شما ساده به نظر آید. چیزی که برای داشتن این  این چهره ساده مورد نیاز می باشد داشتن دو نوع ریمل چشم و یک فر دهنده مژه می باشد. در ابتدا با استفاده از فر دهنده مژه های خود را فر داده بدون اینکه از چیزی دیگر استفاده کنید. بعد از آن از یک لایه نازک سرمه که ضد آب نیز نباشد آرایش کنید. بعد از این مرحله از یک لایه دیگر سرمه که در مقابل آب مقاوم باشد استفاده کنید. سپس با انگشت خو به صورت دایره مانند بکشید تا سرمه ها خشک شده و حالت فرخورده به خود گیرند. همین مراحل را برای چشم دیگر نیز انجام دهید .اکنون دارای مژه هایی با آرایش ضخیم می باشید.
روش دیگر استفاده از مداد چشم و خط چشم می باشد. این نوع آرایش به چشمان شما حالت چشم گربه ای می دهد. برا ی داشتن این نوع  آرایش ابتدا باید از یک لایه مداد چشم مشکی رنگ بر روی بیرون پلک پایینی  و یک لایه خط چشم بر روی پلک بالایی استفاده کنید. اما بهتر این است از یک لایه پنهان کننده قبل از استفاده از ریمل استفاده کنید که متعاقب آن یک لایه سایه چشم به رنگ پوست کشیده می شود این کار به آرایش شما اجازه می دهد تا زمان بیشتری بر روی صورت شما بماند.
آرایش چشم به شکل دودی نیز بر روی چهره شما خوب ظاهر می شود. شما نیاز به استفاده سایه چشم مشکی به علاوه پنهان کننده و ماده ارتعاش دهنده  به رنگ قهوه ای مایل به زرد و خاکستری دارید. این آرایش برای استفاده در موقعیت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید ماده پوشاننده در هر دو چشم استفاده شود. سپس سایه چشم مشکی رنگ را بر روی پلک چشم استفاده کنید. چشم خود را کاملا با سایه چشم بپوشانید و سپس سایه چشم قهوه ای مایل به زرد را بر روی سطح خارجی چشمان استفاده کنید. اکنون شما ب سایه چشم دودی رنگ خود دست یافته اید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر