۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

وسایل آرایش کردن ابروها

وسایل آرایش کردن ابروها_ افزایش لطافت و زیبایی
وسایل آرایشی مخصوص ابروها: اهمیت و تاثیرات آنها
از نظر متخصصین مد مو ابرو یکی از ویژگیهای خاص چهره می باشد که تا حدود زیادی می تواند برروی شخصیت فرد تاثیرگذار باشد. افراد از طریق چشمان شما به شخصیت شما پی می برند. اگر بتوانید از طریق چشمان خود نتوانید توجه دیگران را به خود جلب کنید شما موفق بوده اید . ابروها در این پیروزی شما نقش مهمی بازی می کنند. کیک ابروی کاملا مرتب شده می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
چگونه ابروی خود را آرایش کنیم:
آرایش کردن ابرو شامل مراحل مختلفی از قبیل شکل دادن ، بریدن ، اصلاح کردن تا کندن ، سایه زدن ، های لایت کردن و ضخیم کردن می باشد.
وسایل آرایشی مخصوص ابروها
اصلاح کردن ابروها:
در ابتدا ابروهای خود را به سمت بیرون شانه کنید. بعضی وقتها رشد و از فردی تا فرد دیگر متفاوت است به گونه ای که موهای ابرو بعد از شانه زدن در یکی بلند است و در یکی کوتاه. این تفاوت در آرایش کردن ابروها دارای اهمیت می باشد. از طریق استفاده از شانه های موجود در بازار موهای ابرو را در یک جهت و به سمت خارج شانه کنید. موهای بلند و ناهموار را کوتاه کنید تا دارا تناسب شوند.
کندن موهای ابرو:
موها یی که از طریق قیچی کوتاه می شوند از ریشه کنده نمی شوند. به همین دلیل از موچین برای کندن موهای ابرو از ریشه  استفاده می شود. این کار باعث می شود که آرایش روی ابرو برای مدت بیشتری روی ابرو بماند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر