۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

آرایش 5 دقیقه ای آسان

آرایش 5 دقیقه ای آسان :
حرکت های سریعی که باید برای آرایش کردن ، آنها را انجام داد .
آرایش کردن به سرعت  :
کدام شخص می باشد که فقط در عرض 30 دقیقه بتواند آرایش کاملی بر روی صورت خود انجام دهد . در این مقاله ، ما مراحلی را که می توان به این مهم دست یافت را به شما آموزش می دهیم .
مرحله اول : پوشاندن دایره های سیاه رنگ پوست :
استفاده ازماده اولیه پوشاننده در زیر چشم ها و گوشه داخلی چشم نزدیک به بینی، به طور خودکار باعث روشن تر شدن پوست صورت شما می شود . برای این کار از یک برس صاف استفاده کرده و با استفاده از نوک انگشتان این مواد پنهان کننده تیرگی های پوست را با هم مخلوط نمائید .
نکته : آب و هوا، استرس ، خواب و تغییرات هورمونی بر رنگ پوست صورت شما تأثیر می گذارند . بنابراین سعی کنید همیشه مواد پنهان کننده به رنگ های مختلف را در کشوی میز خود داشته باشید .
مرحله دوم : آراستن صورت خود
درخشان ساختن گونه ، راحت ترین راه برای جلوه دادن و تابناک ساختن گونه ها می باشد . از فرمول پودر ، کرم یا ژل ، هرکدام که راحت تر می باشید ، استفاده کنید و آن را بر روی بر آمدگی سیب مانند گونه بمالید و این کار را به سمت خط مو ، ادامه دهید . به آرامی رنگ ها را به طور عمودی با اسفنج یا برس با هم مخلوط کنید .
مرحله سوم : برجسته ساختن چشم ها
سرمه چشم به رنگ مشکی ، برای هر چشمی مناسب است و از هر وسیله آرایشی دیگر ، بهتر نمایان می شود . برای این کار از ریشه مژه ها شروع کرده و آن را تا نوک مژه ها ادامه دهید . به خاطر داشته باشید که برس را به صورت دایره وار بچرخانید . این بهترین روش برای جدا کردن مژه ها از هم و جلوگیری از انبوه شدن آن ها می باشد.
مرحله چهارم : خاتمه دادن به آرایش با استفاده از براق کردن لب ها .
براق ساختن  آرایش ، دارای جلوه بیشتری می باشد که باعث روشن تر شدن صورت و کامل تر به نظر رسیدن لبها می شود . از یک نوع براق کننده نرم و سبک که یک درجه یا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی لب های شما می باشد، استفاده نمائید ، در حالی که تیره تر کردن ، اثرات براق کنندگی را به حداقل می رساند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر