۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

اتاق خواب خود را برای خواب آماده تر کنید

اتاق خواب خود را برای خواب آماده تر کنید .
سرو صدا را کم نگه دارید . اگر نمیتوانید از صدای سگ ها ، سروصدای همسایه ها ، ترافیک شهر یا مردم دیگر در ساختمانتان جلوگیری کنید ، تلاش کنید که آن را یک پنکه ، صدای ضبط شده از صداهای آرامش بخش یا سروصدای سفید (صدای زمینه ای) دورنگه دارید. می توانید از یک دستگاه صدای ویژه استفاده کنید . گوش بند هم می تواند کمک کند .
اتاق خود را خنک نگه دارید . دمای اتاق شما نیز بر خواب تأثیر می گذارد . بیشتر مردم در اتاق نسبتأ خنک (حدود 65درجه فارنهایت یا 18 درجه سانتی گراد) همراه با تهویه کافی می خوابند . اتاق خوابی که خیلی گرم یا خیلی سرد است می تواند در خواب شما پریشانی ایجاد کند.
خاطر جمع شوید که بستر شما راحت است. شما باید جای کافی برای قد کشیدن و چرخیدن راحت داشته باشید . اگر اغلب با درد پشت و یا درد گردن بیدار می شوید ، ممکن است نیاز داشته باشید یک تشک یا بالش نو بخرید . تشک هایی با سفتی متفاوت را امتحان کنید ، که با شانه تخم مرغ یا فوم (ابر) پر شده اند و بالشهایی که پشتیبانی کم یا زیاد فراهم می کنند .
بستر خود را تنها به خواب و آمیزش اختصاص دهید . اگر بسترخود را با رخدادهایی مانند کار یا ماموریت کاری درگیر کنید ، به آهستگی خواب رفتن در شب سخت تر خواهد بود . از بستر خود فقط برای خواب و آمیزش استفاده کنید، اینگونه وقتی به بستر می روید ، بدن شما یک راهنمای نیرومند دریافت می کند : اکنون زمان به خواب رفتن یا رومانتیک بودن است .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر