۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

علل و درمان های عمومی اسهال

علل و درمان های عمومی اسهال

توصیف اسهال زیبا نیست : مدفوع شل ، حرکات زیاد روده ، نفخ ، درد شکم ، باد شکم ، همچنین یک موقعیت فوری ایجاد می شود که شما شک نمی کنید که اسهال دارید .
توصیه در مورد اختلالات گوارشی
خون در ادرار (هماچوری) که به نام هما چوری در پزشکی شناخته شده است ، معمولاً خطر مهمی نیست . چون خون در ادرار می تواند نشانه ای از یک بیماری جدی باشد ، ولی نباید نادیده گرفته شود . تمام موارد خون در ادرار باید توسط یک پزشک ارزیابی شود که دستور آزمایش هایی را می دهد تا یک علت زمینه ای را تأیید کند . هیچ درمان خاصی برای خون در ادرار وجود ندارد ، چون این یک نشانه است نه یک بیماری خاص . در عوض ، هدف درمان یافتن علت زمینه ای است . بسیاری از مردم گاه به گاه اسهال دارند که معمولاً توسط یک عامل  بیماری زا در روده ایجاد می شود . شما غذای بیرون را می خورید و چند ساعت بعد به دستشویی پناه می برید .
این مسأله اتفاق می افتد : ـ یک باکتری یا ویروس باعث انقباض بیشتر و شدیدتر روده می شود ـ یا باعث می شود که روده مایع بیشتری را تولید کند ، این را دکتر برنادر اسرکوف می گوید که مدیر پزشکی بیماری های معده و روده در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون است ، « اسهال معمولاً چند روز طول می کشد »
استرس نیز می تواند دوره کوتاهی از اسهال را ایجاد کند . « تحت فشار استرس» ما چند روز عصبی می شویم و تقریباً نخستین چیزی که احساس می کنیم دل پیچک و غرغر کردن شکم است » اسکروف به WebMD می گوید : برخی از مردم ، روده حساس یا بیش فعال دارند که همچنین باعث می شود گاهی روده شان بیش از حد کار کند.»
درمان اسهال کوتاه مدت
بهترن درمان اسهال کوتاه مدت ملایم، استراحت کردن برای چند روز است . درمان های بدون نیاز به نسخه هم می تواند کمک کننده باشد ، مانند Kaopectate, ImodiumA-D,Perb-Bismol . پزشکان همچنین توصیه می کنند که مقدار زیادی مایعات را برای جلوگیری از کم آبی بدن بنوشیم :
آب میوه (بدون تکه های میوه) ، سوپ مرغ (بدون چربی) و نوشابه (غیر کافئین دار) ، چای با عسل و نوشیدنی های ورزشی .
خوردن مایعات چندین بار بین وعده های غذائی، نه همراه با وعده های غذائی .
علل و درمان های عمومی اسهال
علل و درمان های عمومی اسهال,توصیه در مورد اختلالات گوارشی ,عامل ویژه اسهال مزمن,درمان اسهال کوتاه مدت,اسهال مزمن درونی ,اسهال خونی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر