۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

5 راه حل ساده برای زیباتر ساخت پوست

5 راه حل ساده برای زیباتر ساخت پوست :
زمانی که مسئله زیبایی مطرح است ، زیبا بودن پوست، دارای اهمیت زیادی می باشد . این مسئله مهم است که برای داشتن پوست زیبا ، باید دارای رژیم غذایی خوب بود و از مرطوب کننده های پوست  استفاده نمود . در صورت قادر بودن به مراجعه به سالن های آرایش ، این کار ، نتایج و اثرات بهتری دارد .
رعایت نکات زیر می تواند شما را در داشتن پوستی زیبا یاری کند :
از عسل برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید، این کار یک جایگزین خوب برای مواد شیمیایی
می باشد . مقدار کمی عسل بردارید و آن را به آرامی بر روی پوست خود بمالید و سپس صورت خود را بشویید . در صورتی که پوست شما خشک می باشد، عسل را با کمی شیر مخلوط کنید . در صورت چرب بودن پوست خود ، از مخلوط عسل و لیمو استفاده نمائید .
برای درمان جوش های غرور جوانی از روغن گرفته شده از درخت چایی استفاده کنید که دارای خواص ضد باکتری می باشد . ابتدا یک بطری اسپری خالی تهیه کنید و حدود 20 قطره از روغن بدست آمده از درخت چای را درون آن بریزید و سپس آن را بر روی پوست پاشیده و صبر کنید تا جذب پوست شود . این کار را چند بار در طول روز انجام دهید . نتیجه آن بعد از گذشت 1 یا 2 هفته مشخص می شود .
استفاده از روغن نارگیل به جای مرطوب کننده ها ، بسیار بهتر از کرم های مرطوب کننده موجود عمل
می کند . مقداری از این روغن را قبل از خواب روی پوست خود مالیده و اجازه دهید تا جذب پوست شود . این کار باعث تقویت بافتهای پوست و از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود .
از ماسک های تهیه شده در منزل استفاده کنید ، زیرا غالب ماسک های موجود در بازار دارای مواد شیمیایی می باشند . برای تهیه آن از مواد موجود در آشپزخانه ، مانند میوه آواکادور، گوجه فرنگی ، روغن زیتون، سیب زمینی و مانند آنها استفاده کنید .
برای داشتن پوستی سالم تر ، پوست صورت خود را ماساژ دهید . این کار باعث افزایش گردش خون در عروق کوچک شده و باد کردگی و دایره سیاه رنگ پوست را از بین می برد . این کار را به مدت 30 دقیقه در روز به مدت 1 هفته انجام دهید .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر