۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

ترفندهایی برای جوانتر به نظر رسیدن پوست

ترفندهایی برای جوانتر به نظر رسیدن پوست :
بسیاری از زنان ،حتی با توجه به اینکه در سنین جوانی می باشند ، علاقمند هستند که دارای پوست شاداب و جوانی باشند . مشکلاتی مانند تغییر سبک زندگی ، فشارهای عصبی ، محصولات شیمیایی ، غذاهای
غیر بهداشتی و نور آفتاب از جمله عوامل آسیب رسان به پوست می باشند .
بعضی از آسیب های وارده به پوست را در صورت مراقبت از آن و اهمیت قائل شدن برای آن میتوان درمان نمود .
 بعضی از شایع ترین مشکلات ایجاد شده برای پوست عبارتند از :
ایجاد لکه های سیاه پوستی
ایجاد منافذ بزرگ درپوست
ایجاد خطوط ظریف در پوست
خشک شدن پوست
ترفندهایی برای جوانتر به نظر رسیدن پوست
راه حل درمان مشکل :
لکه های قهوه ای : غالباً این لکه ها بر روی بینی و گونه ها ظاهر می شوند که علت آن در قرار گرفتن درمعرض نور آفتاب می باشد . برای جلوگیری از آن ، باید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمود . استفاده از کرم های سفید کننده ، وضعیت را بدتر خواهد کرد. برای درمان این مشکل باید از کرم های ضد اکسیدان استفاده نمود ، زیرا این گونه کرم ها، نه تنها ، مشکل را خنثی کرده ، بلکه از ظاهر شدن دوباره این لکه ها جلوگیری بعمل می آورند .
منفذهای بزرگ پوستی : علت آن از دست رفتن ، ماده کلاژن پوست می باشد . برای درمان آن باید پوست را با استفاده از ژل های خوب به طور عمیق شست . استفاده از اسید سالیسیلیک می باشد که منافذ پوست را تمیز نگه می دارد .
پوست خشک : این مشکل می تواند یا جنبه مادرزادی داشته باشد و یا بر اثر ننوشیدن مقدار کافی مایعات و استفاده از کرم های پوست قوی به وجود آید . اولین راه حل، نوشیدن مقدار زیادی مایعات می باشد . راه حل دوم ، استفاده از کرم های حاوی اسید هیالورونیک می باشد که باعث جذب مایعات به سطح پوست می گردد .
خطوط کم رنگ در پوست : این مشکل غالباً ، بر اثر کهولت سن به وجود می آید ، اما بعضی اوقات علت آن، عدم نوشیدن مایعات به اندازه کافی می باشد . خندیدن بیش از حد و از دست رفتن ماده کلاژن پوست نیز از دیگر عوامل آن می باشند . در صورت ابتلا به این مشکل استفاده از کرم های قوی موثر نمی باشد، راه حل آن ، استفاده از سرم های پپتید می باشد که باعث می شود ، سلول های پوست ماده کلاژن بیشتری تولید کنند و در نتیجه این خطوط کم رنگ شوند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر