۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

حساسیت فصلی

حساسیت فصلی
علائم حساسیت فصلی ، 6 راه جلوگیری و درمان آن :
فصل بهار زمانی است که خیلی از مردم از حساسیت فصلی شکایت دارند ، مثل آب ریزش بینی ، دانه یا جوش ، خارش، آب ریزش از چشم ، عطسه کردن و به طور کلی احساس های بد داشتن . در سال 2007 حدود 9/16 میلیون آمریکایی حساسیت داشتند . آلرژی زمانی که ، سیستم ایمنی پایین می آید اتفاق می افتد . دربهار گرده ها ایجاد حساسیت می کنند ، اما حساسیت های درونی به خاک یا حیوانات خانگی ، می تواند تمام سال ایجاد مشکل کند . اگر علائم حساسیت را در خود احساس می کنید ، این 6 راه درمان و جلوگیری می تواند به شما کمک کند .
بینی خود را تمیز کنید : با استفاده از آب نمک ، بینی خود را شستشو داده و گرده و دیگر عوامل محرک را پاک کنید ، دکتر Jeremy
از قطره چشم و اسپری بینی استفاده کنید . اسپری بینی مثل Nasonex و Flonase ، فرو رفتن  در بینی را کاهش می دهد . قطره چشم مانند Patanol و Pataday که می تواند خارش و ریزش اشک را التیام بخشند.
از داروهای ضد حساسیت استفاده کنید . این داروها شامل لورا تادین و سیتریزین است .
پنجره ها را ببندید و سیستم تهویه هوا را روشن کنید . چنانچه به عوامل بیرونی حساسیت دارید بهتر است پنجره ها را ببندید .
چیزهایی که برای شما ایجاد حساسیت می کنند را از خود دور کنید ، مصونیت از آلرژی . دلیلی وجود ندارد که شما حتماً از آلرژی رنج ببرید و آن را بپذیرید .
کم کننده ها     می توانند خونریزی بینی را تسکین دهند . داروهای متعددی بدون نسخه در داروخانه ها در دسترس هستند مثل Pseudoephedrine  . یک داروی ترکیبی جدیدی به اسپرهای کم کننده  هم وجود دارند اما برای بیش از 3 روز از آنها استفاده نکنید ، زیرا ممکن است تأثیر انعکاسی در انقباض رگ های خون بینی داشته باشد .
راه های طبیعی تسکین حساسیت
محققان معتقدند استفاده از یک رژیم غذایی مناسب ، می تواند حساسیت را کاهش دهد . خوردن سوپ می تواند راه بینی را باز کند ، خوردن ماست و شیر نیزبه کاهش حساسیت کمک می کند و ویتامین c نیز بسیار موثر است . مواد طبیعی و داروهای گیاهی نیز بسیار در کاهش حساسیت به شما کمک می کنند .
حساسیت فصلی
حساسیت فصلی،علائم حساسیت فصلی ، 6 راه جلوگیری و درمان آن،راه های طبیعی تسکین حساسیت، عطسه کردن و به طور کلی احساس های بد داشتن


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر