۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

احساس خوب داشتن در طول مدت فصل سرما

احساس خوب داشتن در طول مدت فصل سرما :
داشتن چشمانی زیبا و روشن:
تنها کاری که لازم است انجام شود استفاده از مقداری آرایش در پوشاندن علائم سرما بر روی پوست می باشد. گوشه های چشم را با مقداری سایه چشم روشن نمائید. از مداد چشمی که با رنگ پوست لبه پایینی چشم همخوانی داشته با شد برای پنهان کردن قرمزی و بزرگتر جلوه کردن چشم استفاده کنید.
چشمان خود را حتی زمانی که ورم کرده ، قرمز و آبکی هستند از طریق دوبار استفاده از ریمل مژه و ابرو مانند چشمان بیدار و باز نشان دهید.
از طریق استفاده از رنگ سبز نعنایی قرمزی اطراف بینی باد کرده خود را اصلاح کنید. ابتدا آن را به آرامی به اطراف سوراخ بینی خود بزنید تا مطمئن شوید که با کناره های بینی همخوانی دارد. سپس از یک ماده پوشاننده که با رنگ پوست شما مطابقت دارد برروی رنگ سبز بزنید.
در صورت سرماخوردن پوست شما خشک به نظرمی رسد. از مقدار زیادی مرطوب کننده در صورتی که هنوز پوست شما خیس ی مرطوب می باشد استفاده نمائید.این کار باعث حفظ رطوب بر روی پوست می شود. مقدار کمی از روغن زیتون دست نخورده نیز می تواند چنین خاصیتی داشته باشد.
گرم تر به نظر رسیدن رنگ چهره:
مقداری ازماده سرخ کننده گونه بر روی  برآمدگی های گونه بمالید و آن را به سمت گیجگاه پهن کنید تا به پوست زرد رنگ کمی طراوت و درخشندگی ببخشد. نقاط برجسته صورت مانند چانه ، بینی و پیشانی را کمی برنزه تر کنید تا ظاهر صورت کمی گرم تر به نظر رسد.
در زمانی که لب های شما ترک خورده و خشک می باشد تمایل دارید تا این پوسته ها را از طریق سا بیدن برطرف نمائید. به جای این کار از مرطوب کننده ها که رطوبت را در پوست نگه می دارد تا زمان بهبودی کامل استفاده کنید.
در صورت تو دماغی صحبت کردن ، مقدار زیادی آب بنوشید. این کار از خشک شدن و کش آمدن پوست به دلیل از دست دادن آب زیاد  جلو گیری بعمل می آورد. از نوشیدن مشروبات الکلی  و مواد حاوی کافئین برای مدتی خودداری کنید زیرا این مواد نیز باعث خشک شدن پوست می شوند.
پوست خود را با برس مخصوص پاک کردن مواد آرایشی  بشوئید  ، زیرا پوست کثیف مملو از باکتری می باشد. برای شستن از آب گرم و مقداری شامپو بچه استفاده کنید. مو های برجا مانده از برس را تا زمانی که دیگر آب کثیف نشود بشوئید. برای حفاظت بیشتر از پوست می توان از مواد برطرف کننده باکتریها استفاده کرد و اجازه داد تا پوست خشک شود.
هنر پرت کردن حواس دیگران:
زمانی که بیمار هستید پوشیدن زیر شلواری راحت در منزل بسیار لذت بخش می باشد اما برای اینکه مریض بودن خود را بتوانید پنهان کنید بهتر است چیزی شبیه لباس بپوشید. ای کار باعث می شود که شما دیگر متوجه تو دماغی صحبت کردن خود نباشید.
مواد ابتدایی آرایشی:
سعی  کنید مواد آرایشی روی صورت خود را حفظ کنید نه مواد برروی دستها را. با این کار کرم پودر آرایشی در تمام روز بر روی پوست شما باقی خواهد ماند. اجازه دهید رنگ آستر استفاده شده به مدت 5 دقیقه بر روی پوست باقی بماند.
برای اینکه از جمع شدن کرم پودر بر روی پوست خود جلوگیری کنید  آن را با مقداری مرطوب کننده مخلوط نمائید. مرطوب کننده باعث می شود که کرو پودر نازک تر به نظر رسد و پوست دارای آرایش طبیعی تری به نظر برسد.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر