۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

چگونگی استفاده از خط چشم

چگونگی استفاده از خط چشم :
خط چشم یک جزء ضروری آرایش صورت می باشد. درصورتی که شما وقت زیادی را برای آرایش خود انجام داده باشید ولی بدون آرایش خط چشم آرایش صورت ، کامل به نظر نمی رسد. استفاده از این نوع آرایش آسان می باشد. در این مقاله به نحوه استفاده از خط چشم مایع و روشهای بکار گیری آن می پردازیم.
انتخاب یک خط چشم آسان و راحت:
 خط پشم دارای محدوده و کیفیت متفاوت می باشند. مداد ، ژل ، لوله و در نبود هیچیک از این موارد اضافه کردن مقداری آب به سایه چشم مشکی رنگ از جمله موارد مورد استفاده برای خط چشم مایع می باشد .خط چشم ژل مانند و مایع از جمله بهترین ها از لحاظ تاثیر و کیفیت می باشند.
ابتدا شکل واقعی چشمان خود را بدانید.
در صورتی که شما اطلاعی از شکل واقعی  چشم خود ندارید نمی توانید آرایش چشم خود را ببه طور کامل انجام دهید. نقاطی که باید های لایت کنید و یا درزها و عیوبی که باید برطرف کنید را به خوبی مورد دقت قرار دهید.
خواست مشتری خود را مدنظر قرار دهید.
 برای مثال اگر می خواهید بر روی ابروهای یک دانش آموز کار کنید نمیتوان ز مدل چشم گربه ای استفاده نمیتوان دنباله خط چشم را در قسمت بیرونی به صورت اغراق آمیز درآورد یا اگر مدل موی شما دم اسبی می باشد بهترین خط چشم استفاده از مشکی ضخیم همراه با دو بریدگی در انتهای هر دو چشم می باشد.
برای کشیدن خط چشم ابتدا پلک های خود را بکشید.
بعد از انجام آرایش معمولی صورت ، می توانید به آرایش خط چشم خود بپردازید.برای اینکه بتوان خط چشم بالای مژه ها ترسیم کرد ابتدا باید پلک چشم را بکشید تا بتوان یک خط صاف در بالای »زه ها رسم نمود.
نقاط ترسیم شده را به همدیگر وصل کنید.
برای افراد مبتدی این روش بهترین راه برای کشیدن خط چشم می باشد. ابتدا نقاطی را در طول مژه چشم نقطه گذاری کنید سپس آن نقاط را به همدیگر وصل نمائید. فراموش نکنید قبل از اقدام به کشیدن خط چشم ابتدا ریمل مژه و ابرو را بکشید در غیر اینصورت باعث از بین رفتن خط چشم می شود.
برای کشیدن خط چشم از ضخیم به نازک حرکت کنید.
یکی دیگر از روشهای خوب ترسیم خط چشم آغاز کردن کار با کشیدن خط نازک می باشد ، سپس به طور تدریجی خط را ضخیم تر کرده تا به مقدار مورد نظر خود برسید.  این پوشش کامل کننده دست آخر به صورت خط چشم تمییز و درجه یک ظاهر می شود.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر