۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

چیزهایی که شما درباره لب های خود و رژ لب نمی دانید

چیزهایی که شما درباره لب های خود و رژ لب نمی دانید :
لب های زنان ، قسمتی حساس و تحریک کننده از بدن می باشد که بسیاری از مردان، جذب لب های بزرگ و کامل می شوند . مامطمئن هستیم که شما واقعیت های زیادی را درباره لب ها و  رژ لب نمی دانید و در این مقاله سعی ما در این است که این نکات را به شما آموزش دهیم .
چیزهایی که شما درباره لب های خود و رژ لب نمی دانید
آیا می دانید که :
لب ها ، یکی از حساس ترین قسمت های بدن هر شخص می باشند ؟
علت آن ، تجمع سلول های دریافت کننده زیادی می باشند که وظیفه آنها، دریافت پیام های تحریک پذیری از طرف مغز می باشد ، محدوده ای که مغز ، پیام های تحریک پذیری را از سمت لب ها ، دریافت می کند نیز بزرگتر از دیگر قسمت های بدن می باشد . این واقعیت ، لب ها را تبدیل به یکی از حساس ترین اعضاء بدن هر شخصی تبدیل کرده است . تقریباً 50 درصد زنان آرزو می کنند که ای کاش لب های نرم تری داشتند : این مطلب قابل فهم است ، زیرا قرار دادن رژ لب بر روی لب ها ، بدون اینکه باعث بردن و از بین رفتن سلول های پوست لب شود ، نکته ای جالب می باشد و این ماده برای مدت بیشتری بر روی لب ها باقی می ماند . علاوه بر زیباتر به نظر رسیدن ، زنان اعتماد به نفس بیشتری در بوسیدن دیگران پیدا می کنند .
اولین رژ توسط Guerlain اختراع شد؟
اولین محصول به صورت لوله ای در سال 1870 به وجود آمد که نام آن (من را فراموش نکن) بود . این عبارت ترجمه انگلیسی Guerlain می باشد که نام کمپانی و شرکت تولید کننده این محصول می بود . این محصول در بسته کاغذی ابریشمی و در لوله های کاغذی به فروش رسید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر