۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

خلاص شدن از دست چانه دوتایی یا دو لایه

خلاص شدن از دست چانه دوتایی یا دو لایه :
یکی از بزرگترین کابوس های زنان ، داشتن یک چانه ی دوتایی یا دو لایه می باشد . برطرف کردن و یا خلاصی از دست این مسئله، مشکل می باشد . راههای گوناگونی برای خلاصی و یا پنهان کردن این مشکل وجود دارد . در بعضی از زنان این مشکل خیلی نمایان نیست ، اما در بعضی از خانم ها ، وجود چنین مشکلی باعث آزار آنان
می شود . در این مقاله راه حل های برطرف کردن این مشکل را با هم بررسی می نمائیم .
خلاص شدن از دست چانه دوتایی یا دو لایه
استفاده از آرایش :
این روش همیشه موثر بوده و نتایج خوبی در برداشته است . در این روش، سعی می شود تا آرواره ها برجسته تر به نظر آیند . برای ایجاد سایه تیره تر ، از پودر تیره تر استفاده می شود . راه حل دیگر ، جلب کردن توجه دیگران به دیگر قسمتهای آرایش شده مانندچشم ها می باشد .
تغییر دادن مدل مو :
سعی کنید از موهای بلند استفاده کنید ، زیرا موی کوتاه ، چانه ی شما را بدون پوشش قرار می دهد . بهترین
راه حل ، بلند نگه داشتن موها در جلو و کوتاه نگه داشتن آن در عقب سر می باشد .
پوشیدن لباس مناسب :
برای مثال هنگام سرما، از لباس گرمی که چانه را می پوشاند ، استفاده نمائید .
انجام کارهایی شبیه تمرینات ورزشی :
فشاردادن زبان : در وضعیت راحتی قرار گرفته و شانه های خودرا در حالت شل و راحت قرار دهید . به پشت خوابیده و به سقف نگاه کنید و زبان خود را به سمت بالا فشار داده و چانه خود را به سمت سینه پایین آورده و شروع به حرکت دادن سرخود کنید . در صورت احساس گرفتگی و انقباض در گردن، زبان را آزاد ساخته و این کار را حداقل به تعداد 20 بار تکرار کنید.
در همان وضعیت خوابیده در تمرین قبلی، با لب های خود ، شکل (o) را ایجاد کرده ، از طریق نگاه کردن به سقف ، برای مدت 20 ثانیه در همین حالت باقی بمانید . سپس وضعیت آرام و راحت به خود گرفته و دوباره این کار را به مدت 20 بار انجام دهید.
وضعیت بوسیدن سقف : این تمرین درست مانند تمرین قبلی می باشد با این تفاوت که به جای ایجاد شکل o سعی کنید که نشان دهید در حال بوسیدن سقف اتاق می باشید.
بیرون آوردن زبان : در وضعیت راحت قرار گرفته و دهان خود را تا آنجا که امکان دارد باز کنید و زبان خود را از دهان خارج نمائید . این حالت را برای مدت 10 ثانیه حفظ کنید. این حرکت را به تعداد 10 بار انجام دهید .
این روش ها ، در صورت تکرار متناوب ، نتیجه بخش خواهند بود که نتیجه ی آن کاهش چین خوردگی چانه و احساس اعتماد بنفس بیشتر در افراد می باشد .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر