۱۳۹۳ بهمن ۱۱, شنبه

بهترین روش برای ترسیم خط چشم

بهترین روش  برای ترسیم خط چشم :
مشکل ترسیم خط چشم برای اکثر خانمها یک مشکل عمومی می باشد از قبیل ترسیم نا متوازن سایه چشم
یا ضخامت یا نازکی بیش از اندازه خط چشم. خط چشم دارای انواع گوناگونی می باشد از جمله خشک بودن تا درخشنده بودن. ما به شما توصیه  می کنیم که برای استفاده از خط چشم مایع یا مداد از برندها ی با کیفیت بالا ی  موجود در بازار استفاده کنید   . ترسیم خط چشم با مداد چشم آسان می باشد.
بهترین روش برای ترسیم خط چشم
چشم بزنید .سپس از خط چشم استفاده نمائید. همیشه خط چشم را بعد از ترسیم سایه چشم استفاده نمائید. سپس خط چشم را از قسمت بیرونی چشمها به آرامی و نرمی ترسیم نمائید. در هنگام ترسیم خط چشم مواظب باشید تا خط چشم دچار شکستگی نشود. در جلوی آیینه بایستید و چانه خود را به سمت بالا نگه دارید. نوک مداد چشم را تا مقداری که می خواهید به چشمان خود نزدیک سازید. اگر میخواهید که خط چشم شما ضخیم باشد  ابتدا یک خط چشم نازک ترسیم کنید. سپس به خط چشم یک لایه بر طبق علاقه خود اضافه کنید. در صورتی که می خواهید خط چشم کم رنگ داشته باشید از استفاده کردن از اسفنج بعد از ترسیم خط چشم خودداری کنید زیرا باعث لکه دار شدن خط چشم می شود. در صورتی که تمایل دارید تا دارای سایه چشم دودی رنگ شوید به  انتهای خط چشم خود را کمی با استفاده از اسفنج ضربه زنید.
بهترین روش برای ترسیم خط چشم
هنگام ترسیم خط چشم بر روی خط پایینی پلک ، با دقت بیشتری داشته باشید زیرا ترسیم خط چشم بدون ایجاد شکستگی در ان مشکل می باشد. برای این کار ابتدا چانه خود را به سمت پایین نگه داشته و چشمان خود را بر روی آیینه متمرکز سازید و سپس به آرامی شروع به ترسیم خط چشم در انحنای داخلی چشم نمائید. خط چشم را مرتبا تیره تر کرده وا ین کار را برای انتهای بالا و پایین خط چشم انجام دهید تا شکل طبیعی تری به خود گیرد. برای پوست های ظریف و سفید می توان از رنگ قهوه ای همراه با خط چشم نازک استفاده نمود. اگر چه درمورد پوست های تیره تر استفاده از خط چشم دودی رنگ مناسب تر به نظر می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر